Pauză de net

21 Jan

În urma unei şedinţe spirituale şi după ce mi-am consultat aura şi ciacrele am decis să iau o pauză de bleen.ro, blogary.ro şi facebook de cel puţin o săptămînă. Adică o pauză de net.

4 Responses to “Pauză de net”

  1. camil January 21, 2010 at 10:22 am #

    pentru purificare spirituala…:)

  2. Pop Mihai January 21, 2010 at 6:34 pm #

    😦 nashpa. De pe basescu.ro, de cand cu interviul, am inceput sa te citesc. Apoi datorita tie citesc madame blogary (abonat). La citesc cu placere daily. Intamplator descopar ca primele 3 pozitii de pe blogroll-ul tau le citesc si eu. O sa-ti duc lipsa.

  3. Pataphyl January 21, 2010 at 8:47 pm #

    Înseamnă că nu vei vedea comentariul ăsta decît pe 28. Right?

  4. exilat January 22, 2010 at 2:26 am #

    take time to find your peace.

Leave a comment